Yahoo esimese kvartali käive ja kasum jäid Wall Streeti analüütikute ootustele alla, sest veebireklaami kasvu sõid ära kõrgemad tasud ettevõtte leheküljele juhatavatele veebilehtedele.
Sellele vaatamata tõusis Yahoo aktsia veidi järelkauplemise ajal, sest tegevjuhi Marissa Mayeri sõnul palkas börsifirma nõustajad, et teha kindlaks kõige paremad võimalused oma osalusega ettevõttes Yahoo Japan.
Investorid on kutsunud Mayerit osalust müüma pärast seda, kui Yahoo avaldas plaani eraldada oma positsioon e-kaubanduse gigandist Alibaba Group Holding.
Yahoo teatel kasvas ekraanireklaami käive esimeses kvartalis 2,3%, 463,8 miljonit dollarit, moodustades kogutuludest 40%. Otsingumootorite käive kerkis mullu sama ajaga võrreldes 19,5%, 531,7 miljonile dollarile.
Ettevõtte puhaskasum kukkus mulluselt 311,1 miljonilt dollarilt 21,2 miljonile dollarile ehk 2 sendile aktsia kohta. Korrigeeritult oli kasum 15 senti aktsia kohta. Käive, millest on maha arvatud partnerite veebilehtedele makstud tasud, kukkus mulluselt 1,09 miljardilt 1,04 miljardile.
Reutersi analüütikud olid oodanud keskmiselt kasumit 18 senti aktsia kohta ja käibeks 1,06 miljardit dollarit.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!